کاور جواهرات


خرید محصول
کاور جواهرات Hanging Jewelry Organizer

 


 

( كاور جواهرات )

وسیله ای مناسب برای جلوگیری از گم شدن و

سردر گمی برای پیدا کردن جواهرات و اشیای قیمتی کوچک شما

 

کاور جواهرات به شما کمک می کند گردنبند گوشواره انگشتر و سایر جواهرات و بدلیجات خود را مرتب کنید و از سردرگمی در پیدا کردن آن ها برای هر میهمانی خلاص شوید. با توجه به اینکه طلا و نقره در مجاورت هوا تغییر رنگ میدهد با کاور بدلیجات از کدر شدن جواهراتتان جلوگیری کنید. این کاور بخصوص از پلی استر ساخته شده و با کیفیتی متفاوت و درجه یک نسبت به سایر کاورها که از دوسمت تشکیل شده است.



قيمت : 40000 تومان

 


یک سمت شامل 30 جیب شفاف است که به راحتی میتوانید برای قرار دادن جواهرات کوچک از آن استفاده کنید و ازسایز جیب های آن در پایین بزرگتر میشود.سمت دیگرشامل آویزهای کوچکی است که برای آویزان کردن گردنبند و گوشواره مناسب است.



ویژگی های کاور جواهرات Hanging Jewerly Organizer :

_محفظه نگهداری 30 عددی
_جلوگیری از در معرض هوا قرار کرفتن جواهرات
_14 آویز مخصوص گردنبند و آویزهای دیگر
_قابلیت استفاده بصورت جا رختی در کمد
_اشغال فضای کمتر نسبت به جعبه های جواهرات
_تمییز و مرتب بودن کشو و کمدتان
 

http://www.takshop91.biz/uploads/1131_1392527140.jpg

 

 قيمت : 40000 تومان

 
کاور جواهرات در طرح یک پیراهن بدون آستین دخترانه در دو رنگ مشکی و صورتی موجود می باشد. سایز کاور جواهرات 80 * 46.6 سانتی متر است. کاور جواهرات را میتوانید بر روی آویزی آویزان کرده و یا در کمد و کشوی خود قرار داده و با یک نگاه جواهر خود را انتخاب کنید و از زیبایی قرار گیری آنها در یکجا لذت ببرید.

http://www.takshop91.biz/uploads/1131_1392527503.jpg

قيمت : 40000 تومان


 
: موجب دید بهتر شما می شود و پوشش پلاستیکی آن باعث میشود جواهرات داخلش قابل تشخیص باشد تا انتخاب سریعتری داشته باشید .با کاور جواهرات دیگر جواهراتتان به هم یا به لباس هایتان گیر نمیکند.با کاور بدلیجات میتوانید همه ی جواهراتتان را در یک نگاه ببینید و برای رفتن به مهمانی نیازی نیست وقت زیادی صرف انتخاب و ست کردن آن با لباستان کنید.
 

http://www.takshop91.biz/uploads/1131_1392531077.jpg


وسیله ای بسیار زیبا برای بانوان با سلیقه ،با کاور جواهرات کیفیت جواهرات و یا بدلیجات خود را صد در صد تضمین خواهید کرد و همیشه از نو بودن و براق بودن آنها لذت خواهید برد.

با اتصال این جای جواهراتی کم حجم به پشت در اتاق خود و یا به در جا لباسی خود حجم زیادی از زیور آلات خود را در آن جای دهید و از گم شدن و سر در گمی برای پیدا کردن جواهرات خود خلاص شوید
.

سری جدید

  

در دو رنگ مشکی و صورتی

 

2 طرفه

 

یژگی های کاور جواهرات Hanging Jewelry Organizer :

کاور جواهرات به شما کمک می کند گردنبند گوشواره انگشتر و سایر جواهرات و بدلیجات خود را مرتب کنید و از سردرگمی در پیدا کردن آن ها برای هر میهمانی خلاص شوید. با توجه به اینکه طلا و نقره در مجاورت هوا تغییر رنگ میدهد با کاور بدلیجات از کدر شدن جواهراتتان جلوگیری کنید. این کاور بخصوص از پلی استر ساخته شده و با کیفیتی متفاوت و درجه یک نسبت به سایر کاورها که از دوسمت  تشکیل شده است.یک سمت شامل 30 جیب شفاف است که به راحتی میتوانید برای قرار دادن جواهرات کوچک از آن استفاده کنید و ازسایز جیب های آن در پایین بزرگتر میشود.سمت دیگرشامل آویزهای کوچکی است که برای آویزان کردن گردنبند و گوشواره مناسب است.

کاور جواهرات در طرح یک پیراهن بدون آستین دخترانه در دو رنگ مشکی و صورتی موجود می باشد. سایز کاور جواهرات 80 * 46.6 سانتی متر است. کاور جواهرات  را میتوانید بر روی آویزی آویزان کرده و یا در کمد و کشوی خود قرار داده و با یک نگاه جواهر خود را انتخاب کنید و از زیبایی قرار گیری آنها در یکجا لذت ببرید.

 

کاوری ویژه که با خرید آن و نظم دادن به جواهراتتان عاشق آن می شوید.

 

ویژگی های کاور جواهرات Hanging Jewerly Organizer :

_محفظه نگهداری 30 عددی
_جلوگیری از در معرض هوا قرار کرفتن جواهرات
_14 آویز مخصوص گردنبند و آویزهای دیگر
_قابلیت استفاده بصورت جا رختی در کمد
_اشغال فضای کمتر نسبت به جعبه های جواهرات
_تمییز و مرتب بودن کشو و کمدتان

 

پس زمینه ی کاور جواهرات Hanging Jewerly Organizer : موجب دید بهتر شما می شود و پوشش پلاستیکی آن باعث میشود جواهرات داخلش قابل تشخیص باشد تا انتخاب سریعتری داشته باشید .با کاور جواهرات  دیگر جواهراتتان به هم یا به لباس هایتان گیر نمیکند.با کاور بدلیجات میتوانید همه ی جواهراتتان را در یک نگاه ببینید و برای رفتن به مهمانی نیازی نیست وقت زیادی صرف انتخاب و ست کردن آن با لباستان کنید.

 

خرید محصول
طلوع پخش