وردنه غلطکی چوبی


خرید محصول

وردنه غلطکی چوبی

این روز ها  بیشتر افراد به پختن انواع شیرینی ، کلوچه و غذاهای خانگی مانند پیتزا علاقه مند شده اند و به علت شیوع ویروس کرونا ، تمایل دارند در خانه بمانند و وعده های غذایی خانگی تهیه کنند. بدین منظور بهتر است ابزار مناسب را تهیه کنید. یکی از پرکاربرد نربن ابزار برای فرم دهی و شکل دهی به خمیر، وردنه می باشد. نوع چوبی آن پر طرفدار ترین مدل وردنه می باشد. وردنه ای که امروز با آن آشنا می شوید یکی از خوش دست ترین وردنه ها می باشد و دارای ابعاد مناسبی برای فرم دهی به خمیر می باشد.

این وردنه غلطکی برای پهن کردن انواع خمیر مناسب است و سطح صاف و صیقلی دارد. هیچ گونه چسبندگی به خمیر را ایجاد نمی کند و میتوانید بهترین خمیر هارا با کمک این وردنه تهیه کنید.طول دسته این محصول 10 سانتی متر است و دارای ابعاد کلی 14x11سانتی متر می باشد. این وردنه غلطکی بسیار روان است و دارای ظاهر زیبا و ساده می باشد.جهت استفاده در قنادی ها ، رستوران ها، منازل و... مناسب است.این وردنه به راحتی قابل شستشو است و از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است. نوع چوب به کار رفته در این محصول از چوب جنگلی مرغوب می باشد.وزن و دسته خوش فرم این محصول باعث می شود افراد حین استفاده از این وردنه دچار خستگی نشوند و به آسانی از مزایای این وردنه برخوردار شوند.

با کمک این وردنه می توانید انواع خمیر شیرینی و کیک ، فوندانت ، خمیرپیتزا، خمیرپیراشکی و... را برای پخت آماده کنید. با ابعاد مناسبی که دارد ، فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.جنس چوب مرغوب این وردنه باعث شده است که خمیر به آن نچسبد و تمیز کردن و شستشوی وردنه بسیار راحت شود.این محصول با قیمت مناسب و جنس مرغوب و استاندارد، بهترین انتخاب برای دوستداران آشپزی و شیرینی پزی می باشد.

قیمت این محصول25000تومان

خرید محصول
طلوع پخش